Reunion

Hvert år har vi reunion for elevene som gikk i fjor. Dette er og har vært en super kjekk samling som er veldig populært. Det legges til en helg – fredag til søndag, hvor vi har diverse opplegg og mimring fra året før. Det blir som regel sene kvelder, god mat, mye latter og stor gjensynsglede.

Under ser du en video-snutt av forrige års kull som spiller: Grip mikrofonen !!! med årets elever……utrolig morsomt!!!

Grip mikrofonen!

Legg merke noen av lærerene og rektor i pelskåpe og parykk i bakgrunnen. Her slipper ingen unna.

Reunion Typ: 80 tallsparty

En mimretur til Åkrasanden

En liten gjeng av fjorårets elever som var på Reunion ønsket å besøke Åkrasanden mens de var på disse traktene. En strand de har tilbringt mange, mange timer og dager på i løpet av skoleåret. Både i undervisning og på fritid. Surfing, Windsurfing, bading, volleyball, snorkling, solnedgangs turer, overnatting, grilling og kos rundt bålet. Bildene taler for seg at de synes det var koselig å se stranda igjen.

Vi er alle blitt Venner for livet!!!

Elevstevne

Hvert år, 3.helgen i august har vi også Elevstevne for elever som har jubileum:

5 års, 10 års, 20 års, 30 års, 40 års, 45, 50 års, 55 års, 60 års, 65 års, 70 års, 75 års og 80 års jubilanter

Retningslinjer for elevlaget